Yönetim Panelli PHP Kişisel Site Scripti v2.2 Scripti

05:53

rar:wmscripti.com
PHP Kişisel Site Scripti, Windows metro arayüzü benzeri bir responsive, bootstrap tasarıma sahip bir portfolyo scriptidir. Responsive tasarıma sahip temanın kodlaması Okan IŞIK tarafından yapılarak tarafımıza gönderilmiştir. Yapımcının internet sitesinde scriptin bir sonraki v3.0 versiyonunda yorum bölümü, harita ve karekod ekleyebilme özelliklerinin geleceği belirtilmiş.
Özellikleri
1. Yönetim paneli (HTML5 kodlama)
2. Profil fotoğrafı seçme
3. Foto galerisi
4. Renk ayarları
5. Eğitimler, deneyimler, yetenekler bölümleri
6. Sosyal medya butonları (renk seçebilme)
7. Bootstrap tasarım
Kurulumu
1. SQL klasöründe bulunan yonetimpaneli.sql dosyasını veritbanınızdan içe aktarın.
2. Connections > baglan.php dosyasını bir metin editörü açarak aşağıda belirtilen alanlara mysql veritabanı bilgilerinizi girin.
1
2
3
4
$hostname_baglan = "localhost";
$database_baglan = "veritabani adi";
$username_baglan = "veritabani-kullanici-adi";
$password_baglan = "veritabani-sifre";
3. Tüm dosyaları sunucunuza atın.
Yönetim Paneli: www.siteadresiniz.com/yonetim
Kullanıcı adı: admin
Şifre: 12345
Not: Güvenliğiniz için yönetim paneline giriş yaptıktan sonra Ayarlar bölümüne gelerek yönetici kullanıcı adı ve şifrenizi değiştirin.
kaynak:www.wmscripti.com

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »